Acum ştiu...



Acum ştiu că nu îmi doresc să mai fac compromisuri cu viaţa mea, niciodată nu mi-au plăcut compromisurile!
Ştiu ce înseamnă să pierzi ce e mai important...
Ştiu că încă doare în fiecare zi....
Ştiu că uneori pierd vremea...
Ştiu că nu am răbdare, niciodată nu am avut...
Ştiu că analizez o situaţie din toate unghiurile posibile...
Ştiu că frica paralizează...
Ştiu că nu poţi salva oamenii...
Ştiu că îmi doresc să pot alerga din nou...
Ştiu că banii nu aduc fericirea, dar asigură stabilitatea...
Ştiu că sunt lucruri pe care nu voi dori să le ştiu...
Ştiu că îmi va fi mereu dor...
Ştiu că vreau să călătoresc...
Ştiu că uneori doar timpul ajută...
Ştiu că doar lucrurile trăite pot fi pe deplin înţelese...
Ştiu că a mai trecut un an...
Ştiu că singurătatea nu e confortabilă...
Ştiu că prezenţa copiilor mă distrează...
Ştiu că liniştea dintr-o sală de cinema încă îmi place...
Ştiu că-mi doresc libertatea!
Acum ştiu...

Comments

Popular Posts