47 Ronin : Keanu is back!



Dacă-mi era dor de vreun actor din lumea filmului, ei bine, lipsa lui Keanu Reeves chiar am resimţit-o în ultimii ani de pe ecrane.
Prin urmare din momentul în care am văzut trailer-ul mi-am dorit să văd acest film, care se anunţa revenirea lui Keanu după etapa Matrix şi mie mi s-a părut că a reuşit.
Filmele văzute la cinema le-am început în acest an cu 47 RONIN, o combinaţie reuşită de fantastic, mitologie japoneză, efecte speciale, acţiune, mulţi actori talentaţi.
Keanu Reeves este Kai , un băiat talentat la artele marţiale, găsit într-o pădure de lordul Tengu şi adus să locuiască în casa acestuia, însă niciodată acceptat de samuraii lordului.
Kai duce o viaţă retrasă, însă o iubeşte pe fiica lordului Tengu-Mika , o tânără frumoasă şi inteligentă , singura moştenitoare a lordului.
Cum intriga nu lipsea nici în acea epocă, lordul Kira, ajutat de vrăjitoarea Mizuki decid să-i întindă o cursa lordului Tengu,pentru a-i putea lua pământurile şi a se căsători cu Mika.
Planul reuşeşte, lordul Tengu este condamnat de shogun să se omoare, oamenii săi devin din samurai ronin, împreuna cu Kai. După un timp de la moartea stăpânului lor, samuraii săi şi Kai decid să se reunească şi să-l înfrunte pe Kira pentru a o salva pe Mika.
Peripeţiile sunt multe şi interesante, în final Kai şi samuraii reuşesc sa restabilească onoarea stăpânului lor decedat, însă aşa cum era regula în acea perioadă, trebuie să moară toţi în final.
Este o poveste frumoasă despre valori: onoare, determinare, curaj, iubire, aşa cum sunt ele descrise în mitologia asiatică, cu simplitate.
Costumele actorilor sunt interesante, efectele speciale mi-au plăcut, mediul este foarte bine redat, iar Keanu Reeves se încadrează foarte bine în tot acest peisaj şi creează un personaj frumos, puternic, masculin, vertical.
Pentru că uneori avem nevoie de legende şi povesti, pentru a ne reaminti anumite lecţii, pentru că Keanu are un farmec aparte, iar lumea asiatică încă mă fascinează. Enjoy!


Comments

Popular Posts