45 today, champ!



Urmăresc zilnic ştirile cu privire la starea de sănătate a lui Schumi şi încă sunt şocată,la fel de şocată cum eram în urma cu câteva zile în spital când am aflat de acest incident.
Încă mi se pare o glumă proastă accidentul suferit la schi de Schumi, care în toată cariera sa în F1 a avut doar un singur accident mai serios, în care şi-a rupt un picior...
E tristă situația în care se află tocmai astăzi când împlinește 45 de ani şi foarte dificil pentru familia şi apropiaţii săi...
Eu sper că o să fie la fel de puternic cum ne-a arătat în cursele de F1 şi să depăşească acest moment dificil şi recuperarea care va urma.
Pentru mine Schumi a fost şi rămâne role-model, am învăţat atâtea lucruri despre determinare, pasiune şi perseverenţă în toţi anii când l-am urmărit în cursele de F1, el a fost motivul pentru care am început să urmăresc şi să iubesc F1, pentru ca mai apoi să nu mai pot renunţa.
În 2005 am plâns când s-a retrans din F1 şi m-am bucurat când a revenit, pentru că pilotajul său este perfect.
Pe străzile înguste din Monaco am resimţit cel mai bine spiritul F1, ambiţia cu care piloţii concurează. Şi apoi uităm că şi ei sunt oameni ca noi ceilalţi, că pot avea probleme şi atunci lumea noastră redevine mică....
Am învăţat că uneori nu poţi salva oamenii oricât de mult ţi-ai dori şi oricât efort ai depune, tot ce poţi face este să-i iubeşti şi mai mult.
Keep fighting, champ!


Comments

Popular Posts