Film: My Top 10 2012

Aşa cum obişnuiesc în fiecare an, încă din 2009,spre sfârşitul anului  realizez un top al filmelor care mi-au plăcut în anul respectiv. A venit momentul pentru topul 2012. Enjoy!


Una din animaţiile mult aşteptate ale acestui an, replici comici, o poveste care aducea cu Piraţii din Caraibe, o alegere bună pentru o zi de vară călduroasă.

Un film interesant, o poveste dinamică, un Leo Di Caprio foarte diferit de tot ceea ce am văzut anterior. Trebuie văzut!

Mi-am dorit să văd această comedie, e foarte diferită de toate filmele pe care le-am văzut în acest an. Regia îi aparţine lui Tim Burton, Johnny Depp este în rolul principal, vampiri, vrăjitoare şi o familie trăsnită, o comedie minunată.


O altă comedie care mi-a plăcut în acest an, Gerard Butler în rolul de tată şi al doilea film care îl are în distribuţie în acest an. 


A fost animaţia care mi-a plăcut cel mai mult în acest an, o poveste dinamică, efecte speciale deosebite, m-am distrat!



The Bourne Legacuy a fost filmul plin de acţiune, suspans, o poveste interesantă, dar şi o nouă prezenţă masculină de urmărit: Jeremy Renner. Şi desigur, să nu-l uităm pe Edward Norton:)



Una din poveştile clasice ale acestui an, o distribuţie foarte bună: Uma Thurman, Christina Ricci, Kirstin Scott Thomas,Robert Pattison. Costumele şi decorurile reuşite, interpretarea mi-a plăcut, sala de cinema aproape plină, totuşi regret că nu au încercat o distribuţie franceză, mi se părea mai inspirată!



O dramă interesantă cu Rachel Mc Adams şi Channing Tatum, un subiect delicat şi tulburător, poveste, sentimente, v-o recomand!



Au fost atâtea filme bune în acest an încât îmi pare rău că trebuie să acord locul 3 acestui film. Mi-a plăcut povestea, dinamismul, nonconformismul şi Joseph Gordon-Levitt. 


Am râs mult la acest film, m-am bucurat de o altfel de poveste, de viziunea originală a lui Woody Allen. Este unul din filmele cele mai reuşite ale acestui an! 

Am început anul cu Gerard Butler şi mă gândesc să-l sfârşesc la fel .... O poveste minunată, tristă dar în acelaşi timp şi optimistă, care vorbeşte despre curaj, determinare, motivaţie. Iar Gerard Butler a fost o alegere bună pentru acest rol şi nu sunt deloc subiectivă!:)


A fost filmul perfect pentru acest an, povestea foarte bună, distribuţia bine aleasă,umor de calitate, replici inspirate, filmul pe care avea nevoie să-l văd într-o perioadă în care avea nevoie de răspunsuri.

P.S.: 2012 a fost pentru mine un an al dramelor şi al comediilor, au fost multe filme frumoase pe care le-am văzut şi care nu au mai avut loc în acest top, unele poziţii au primit mai mult de un film pentru că nu mă puteam hotărâ să omit ceva. 
Pentru voi care au fost cele mai bune filme din 2012?

Comments

Din lista ta am vazut To Rome with love si tocmai mi-au mai atras 3 atentia si urmeaza sa citesc mai multe despre ele :)
Am vazut locul 1 si 2, filmele sunt exceptionale si ambele se bazeaza pe povesti reale ceea ce le face si mai interesante!! le recomand si eu

Popular Posts