Les Chansons d'amour



De multă vreme n-am mai văzut un film de care să fiu atât de încântată, aşa cum am fost după Chansons d'amour(2007).


Povestea e simplă,modernă în stilul franţuzesc: un el şi o ea încearcă să rezite împreună cât mai mult timp, între timp mai întâlnesc o a treia persoană. Ea moare, el rămâne singur şi deprimat, îşi reîntâlneşte un prieten mai vechi şi descoperă o nouă orientare sexuală.


După cum spuneam povestea nu e chiar atât de importantă, primează personajele, sentimentele lor, care sunt exprimate în versuri frumoase şi cadrele din minunatul Paris.


În rolul principal îl regăsim pe Louis Garrel, un actor carismatic de 28 de ani, foarte talentat,care se poate lăuda deja cu apariţii în 18 filme.


Mi-a plăcut acest film pentru că este diferit, pentru că îmbină foarte bine imaginea cu muzica, pentru că personajele îşi exprimă trăirile prin muzică(iar muzica franţuzească îmi place mult) şi pentru că totul pare foarte fresh şi foarte modern.


Desigur şi problemele sunt moderne, dragostea nu e simplă, iar filmul nu se adresează conservatorilor.


Dacă v-a stârnit interesul, eu vi-l recomand!


Comments

Popular Posts