Jumong(2006)











Povestea lui Jumong se apropie de sfârşit, dar deoarece eu deja am văzut ultimele 3 episoade, e timpul pentru o recenzie..



Serialul a fost difuzat în Coreea în 2006, iniţial au fost 60 de episoade, dar deoarece povestea a fost interesantă şi plăcută de public, s-au mai filmat 21 de episoade.(iar acest lucru s-a văzut pe parcurs la un moment dat).



Povestea îl are ca personaj central pe Jumong, întemeietorul regatului Goguryeo, baza este una istorică, însă detaliile nu sunt atât de numeroase, ceea ce înseamnă că imaginaţia a avut şi ea un rol în construirea acestui serial.



Dacă nu aţi văzut serialul şi doriţi să aflaţi întreaga povestea, aici găsiţi mai mult.



Acum, să revenim la opinii mai subiective: mi-a plăcut Song il Gook(Jumong) un actor interesant, care a reuşit să dea viaţă unui personaj modest, onest şi destul de echilibrat, îşi practică meseria încă din 1999, iar la apariţiile din serialele de televiziune se adaugă 2 filme de cinema.



De asemenea mi-a plăcut Han Hye-jin(Soseono), care a interpretat un personaj cu o personalitate puternică, determinată, feminină şi aventuroasă .



M-a nemulţumit puţin finalul deoarece nu mă aşteptam ca Soseono şi Jumong să nu rămână împreună la conducerea noului regat, faptul cu Yuri şi Soya au apărut după 15 ani nu a făcut decât să dea peste cap tot ceea ce se construise anterior, iar asta poate doar să dea ceva realism în plus.



În concluzie poveştile coreene rămân nişte poveşti pline de valorile, cu oameni buni şi alţii teribili de răi, cu multă tristeţe şi durere,dar şi ceva fericire pe alocuri.



Din tot ce am văzut până acum povestea mea preferată rămâne Deokman, urmată de Jumong, iar de miercuri începe un nou serial Dong Yi (2010) .



P.S.: Voi l-aţi văzut? Cum vi s-a părut?















Comments

Anonymous said…
Nu obisnuiesc sa ma uit la serriale coreene, dar parca imi faci pofta. Si actrita e superba, o frumusete!
ANA MARIN said…
@Margeluta: Da sunt foarte frumoase actritele coreene, dar nici actorii nu se lasa mai prejos!

Popular Posts