Christophe Josse Spring haute-couture 2011










Am aflat de această colecţie a lui Christophe Josse în week-end urmărind emisiunea Levintza prezintă, iar rochiile mi-au atras atenţia.

Este o colecţie frumoasă, plină de feminitate, culorile sunt frumoase, fără a ieşi în evindenţă prea mult, fără a fi supărătoare, ca o adiere de primăvară.

Formele sunt frumoase, rochiile par a fi uşor de purtat, într-adevăr o colecţie reuşiră haute-couture.

Despre Christophe Josse găsiţi mai multe aici.

P.S.: Voi ce credeţi?


Comments

Anonymous said…
uite un blog care cred ca o sa iti place
http://chloehandbagaddict.blogspot.com/
ANA MARIN said…
@Riendespecial: Foarte interesant, multumesc:)
Anonymous said…
Ultima rochie alba e fantastica! As purta si eu alb in viata de zi cu zi, dar din pacate silueta pufoasa nu-mi permite! :)))
ANA MARIN said…
@Margeluta: Nici eu nu sunt un fan al albului, dar in aceasta colectie arata bine!

Popular Posts