The Tourist




Am văzut ieri la Cinema City, The Tourist, un film pe care mi-am dorit mult să-l văd la începutul acestui an, iar surpriza a fost una plăcută.
O să trec peste criticile negative pe care acest film le-a primit şi o să vă dau câteva motive să nu rataţi acest film.
În primul rând alăturarea Angelina Jolie-Johnny Depp a fost una reuşită, amândoi sunt frumoşi şi talentaţi, desigur nu vă aşteptaţi ca această alăturarea să producă artficii , pentru că nu e cazul.
Mai apoi povestea e destul de interesantă: Elise(Jolie) primeşte la Paris un bilet de la Alexander, prietenul său pe care nu-l mai văzuse de doi ani şi pleacă cu trenul la Veneţia pentru a se întâlni cu acesta.
În tren, la indicaţiile lui Alexander, îl alege pe Frank(Depp), un profesor american de matematică pentru a o însoţi şi a-i deruta pe poliţiştii aflaţi pe urmele ei. Lucrurile se complică puţin şi cei doi ajung să fie urmăriţi pe străduţele înguste ale Veneţiei de poliţia franceză, italiană şi de gangsterul Shaw.
Misterul îşi face şi el pe alocuri apariţia, stilul este prezent şi este un plus al acestui film, şi pe alocuri Johnny Depp oferă replici comice.
Farmecul Veneţiei, cele 12 ţinute ale Angelinei Jolie, bijuteriile strălucitoare, te fac să uiţi puţin de grijile cotidiene şi te introduc în atmosfera relaxată a filmului.
Este posibil ca majoritatea celor care au văzut acest film să fi aşteptat mai multă acţiune, mai multă pasiune?
Eu mă declar mulţumită de acest film şi nu închei fără a puncta prezenţa(chiar dacă de scurtă durată) a lui Rufus Sewel, pe care l-am văzut în Împlânzirea scorpiei(2005), este un actor foarte talentat, perfect pentru comedie, dar ca să înţelegeţi mai bine vă invit să-l vedeţi!
Sper ca în curând să reuşesc să văd: Love and other drugs, How do you know, No Strings Attached...., pentru început:)

Comments

Anonymous said…
Am vazut doar trailerul filmului deocamdata. Cert e ca Angelina imi pare din ce in ce mai slaba. In Salt e e atat de scheletica...Unde sunt formele ei din Tomb Raider?
ANA MARIN said…
@quotationsfreak: Nu pot sa spun ca ma incanta noua imagine a Angelinei Jolie, cu toate acestea in The Tourist nu pare chiar atat de slaba...

Popular Posts