byron @ Hard Rock Cafe

 Pentru că mi-au plăcut prea mult concertul lor din Hush, iar de atunci îi ascult în fiecare zi , m-am gândit să-i văd şi la Hard Rock Cafe Bucureşti ieri seară.
 Hard Rock Cafe era de multă vreme pe lista mea, era şi ziua mea de nume, prin urmare nimic mai inspirat decât o seară rock cu byron.
Mi-a plăcut Hard Rock Cafe, am avut o masă vis-a-vis de un poster Depeche Mode - Songs of Faith and Devotion, asta e clar karma ! :)
 Foarte bună sonorizarea, publicul receptiv, iar byron au fost minunati!


Mi s-a părut un concert mai rock decât ce am ascultat în Hush, 5 piese noi foarte bune, preferatele mele : Cu sânge rece, Chihlimbar, It Ain"t gonna happen today, Loosing control, După soare, Cu capul în nori, Little by little, Perfect.
 Am cântat cu ei, cu fiecare nouă piesa se mai topea puţin tensiunea şi oboseala acumulate în ultima perioadă. O porţie de endorfine, miros de libertate, remediu antistress.
Dan Byron a fost foarte focused şi dinamic, i-am adus pe scenă pentru 2 bis-uri, dar parcă nu au fost suficiente. Un concert foarte reusit! 
Clar mai vreau! U rock, byron!




Comments

Popular Posts