My RUNNING Notes : După 100 km alergati in 2014 ...



Oricine mi-ar fi spus că anul acesta voi alerga 100 km nu l-aş fi crezut. Până acum aproape 5 luni părea chiar imposibil să sper că voi mai alerga.
Iar dacă ieri nu mi-ar fi spus Runkeeper ca am ajuns la 103.2 km alergaţi în acest an, probabil că nu mi-aş fi dat seama... Dar a fost o surpriză plăcută şi total neaşteptată. :)
Mă bucur în continuare după aproape 2 ani de alergare de fiecare km pe care îl alerg şi aştept cu nerăbdare fiecare nou antrenament.
Per total cred că mă apropii de 300 km alergaţi, nu ştiu dacă e mult sau puţin, nu contează cantitativ, eu îi măsor în momentele frumoase pe care mi le-au oferit. Şi nu e vorba doar de finish-ul unei curse, un PB , o nouă distanţă alergată, mai sunt endorfinele, runner's high şi plăcerea de a fi liber şi a alerga într-o zi normală sau după o zi grea.
În aceşti 100 de km se regăseşte cursa de 3.9 km de la Semi-maratonul din mai, o cursă în care m-am simţit minunat, cu doar 3 săptămâni de antrenament şi 6 luni de pauză....
La sfârşitul lui iunie a fost cursa de 2.5 km de la Renault Days, dar nu m-a motivat deloc o distanţă atât de scurtă...
Peste 2 săptămâni mă pregătesc pentru o nouă cursă, 6 km la Crosul Casiopeea, cursa anuală caritabilă, la care particip de 3 ani încoace.
Din iunie am început o abordare nouă a antrenamentului , deoarece cross-training-ul este important pentru cursele viitoare. 
Cum mă simt după 100 km alergaţi în acest an? Wow, minunat! Because it makes me happy!
P.S.: Şi da, mă gândesc la următorii km care vor urma :)







Comments

Popular Posts