My RUNNING Notes : These days when you can't run


                                            “Every day is a good day when you run.” –Kevin Nelson

Pe lângă toate acele zile, săptămâni, luni în care alergi, progresezi, testezi, sunt şi acele momente în care nu poți alerga.
După cursa din mai, am început să mă pregătesc pentru cursa din septembrie(voi scrie mai multe pe parcurs) şi cu toate ideile de îmbunătăţire pe care le am după această cursă, am impresia că luna aceasta nu am reuşit să alerg cât mi-am propus.
Săptămâna trecută am fost foarte răcită, sâmbătă am alergat totuşi 5.4 km, însă răceala nu a trecut, din contră...
Momentele în care nu alerg sunt fie din cauza răcelilor(care nu mă ocolesc adesea), fie sunt prea obosită şi-mi trebuie o zi în plus de odihnă, fie sunt plecată în vacanţă.
Sunt momentele care-mi plac cel mai puţin , pentru că am impresia că progresul stagnează, că ritmul nu mai e același , poate părea greu de înțeles...
Am alergat obosită, răcită, tristă, fericită şi de fiecare dată alergarea m-a răsplătit cu un sentiment de împlinire.
Si după aceste zile în care nu pot alerga, mă reîntorc să alerg cu un entuziasm mai mare, iar lucrurile redevin normale. 
Știu că pentru un antrenament corect trebuie respectați timpii de repaus între antrenamente, însă zilele în care alerg sunt într-adevăr zile bune :)





Comments

Popular Posts