Bach to Basics-Pitesti , 27 mai


Luni, 27 mai, m-am bucurat de concertul Bach to Basics al lui Alexandru Tomescu în Piteşti, a fost al doilea concert după cel de anul trecut.
Turneul a debutat în 10 mai la Braşov, a cuprins 12 oraşe din România,toate concertele fiind organizate în biserici catolice.
Alexandru Tomescu a interpretat 3 sonate si 3 partite ale lui Johann Sebastian Bach, muzica fiind însoţită de un spectacol deosebit de lumini, care a completat perfect atmosfera.
Perfect este adjectivul care descrie cel mai bine acest concert minunat: muzica părea perfectă, lumina potrivită,linişte,echilibru şi armonie.
A fost un cu totul alt sentiment faţă de cel pe care l-am resimţit anul trecut la Concertul Obsesii şi în continuare nu mi-am putut lua ochii de la vioara Stradivarius pe parcursul celor 2 ore şi jumătate de spectacol.
Pe lângă şansa de a ne bucura de muzica perfectă, Alexandru Tomescu a realizat acest spectacol în scop caritabil, intrarea fiind liberă,spectatorii putând alege să ajute printr-o donaţie pe cei de la HHC Romania.
La finalul celor 12 spectacole s-au strând aproape 58.000 lei , Felicitări pentru această iniţiativă!
După concertul Depeche care m-a impresionat în 15 mai, ghidaţi de Alexandru Tomescu l-am descoperit pe Bach, a cărui muzică m-a impresionat.
De asemenea mi-a plăcut căldura şi deschiderea cu care Alexandru Tomescu s-a adresat publicului, introducerile sale pentru fiecare sonată şi partită.
Concertul s-a dovedit a fi un moment perfect pentru relaxare,am regăsit echilibrul pe care îl căutam , iar timpul părea a sta în loc pe parcursul celor 2 ore şi jumătate.
Este un concert care trebuie trăit de fiecare în parte pentru a descoperi ceea ce vibrează cu muzica şi cu siguranţă în final veţi fi surprinşi de rezultat.
Multumţesc ,Alexandru Tomescu, pentru un concert perfect!


Comments

Popular Posts