My RUNNING Notes :Because it makes me HAPPY !


"Most runners run not because they want to live longer, but because they want to live life to the fullest."Haruki Murakami

Cea mai recentă întrebare şi cea care probabil stă pe buzele tuturor este : De ce alergi? 
Fiecare alergător are propriul său răspuns la această întrebare, propriile motivaţii care îl determină să continue.
Am început să alerg pentru că doream să-mi testez limitele, pentru că speram că voi putea alerga şi tot ceea ce am descoperit apoi pe parcurs m-a surprins de fiecare dată. Da, fiecare antrenament este o nouă lecţie, fiecare 400 sau 500 m adăugaţi antrenamentului anterior o provocare. Voi reuşi să depăşesc această nouă provocare- nu ştiu -niciodată nu sunt sigură de ceea ce organismul poate la un moment dat, însă încerc!
Alergarea poate fi cel mai bun curs de dezvoltarea personală pe care-l puteţi face, susţin autorii acestui articol. Într-adevăr schimbările sunt numeroase şi vizibile, după ce ai început să alergi nu vei mai fi acelaşi.
Vei începe să-ţi dai seama că rezultatele apar într-adevăr după un efort susţinut, limitele sunt create de mintea noastră, este necesar un regim de viaţă sănătos care să susţină antrenamentul, alergarea ajută la diminuarea stresului şi îmbunătăţirea stării generale.
Dar pe lângă toate aceste teorii adevărate , poate cea mai puternică motivaţie sunt acele endorfine, care-ţi redau încrederea şi garanţia că fericirea poate fi atinsă.
Alergarea rămâne un lucru subiectiv, fiecare nou obstacol doborât, fiecare kilometru cucerit sunt o provocare pe care am câştigat-o. 
Sunt o persoană exigentă , am antrenamente de care sunt mulţumită şi de unele mai puţin,însă încerc să găsesc acel echilibru pentru a mă antrena pentru curse la sfârşitul cărora să ştiu că am făcut tot ce se putea.
Până la urmă în ceea ce mă priveşte e vorba de limite, de competiţie, de încercări, de noutate şi de fericirea de a alerga.  Because it makes me happy !:) 




Comments

Popular Posts