Miercurea fara cuvinte:Marocan Gardens(24)









Mai multe gasiti,aici .Happy WW:)



Comments

Max Peter said…
"Dantelăria" asta maură este deosebit de frumoasă. Arta arabă veche este vestită doar...
CARMEN said…
filigran în piatra si mozaic! prima imagine este o adevarata sursa de liniste si desfatare... Faine fotografii!
Happy WW! :)
Prima poza este de la Gradina Majorelle, am vizitat-o acum ceva timp:

http://aliceee-traveler.blogspot.com/2011/03/marrakech-paradisul-din-gradina.html
Anonymous said…
simt deosebit pentru detalii...absolut fantastic :)
Unknown said…
Frumoasă arhitectură şi la fel de frumoase sunt şi fotografiile.
Anonymous said…
O simfonie! Frumosul ca frumos...
C.L.M. said…
Ce minunatii de fotografii! Happy WW:D
pandhora said…
prima imagine e de vis...
as putea inchide ochii ca sa simt racoarea si sa aud apa...
la ultima broderia in piatra este pur si simplu de exceptie...
IULISA said…
Da ,foarte frumos ce am vazut!Sunt incantat.O seara buna!
ANA MARIN said…
@Max Peter:Asa este!
@Carmen:Mersi, Carmen:)
@Alicee:Foarte frumos, mersi de adaugare:)
@Rokssana:Multumesc:)
@Abbibal:Da, arhitectura e superba.
@Atdoru:Mersi:)
@C.L.M:Gradinile marocane sunt o oaza de liniste si de frumos.
@Pandhora:Este o imagine de are sigur nu te plictisesti.
@Mircea Florescu:Multumesc:)
@Iulisa:Asta e bine:)
Anonymous said…
:) Fotografiile astea mi-au adus aminte de Sandokan, serialul pe care l-am vazut cand eram mica! Ce-mi mai placea! :))

Popular Posts