Inception



Am văzut azi la Cinema City -Inception, un film pe care mi-am dorit să-l văd încă de când apăruse în cinema Robin Hood, unde am văzut trailer-ul ataşat acestui film.
Un film superb, inteligent, cu multe efecte vizuale, probabil cel mai reuşit film pe care l-am văzut anul acesta până în acest moment.
Distribuţia e interesantă: Leo di Caprio(Cobb)-a cărui principală ocupaţie este aceea de a intra în subconştientul oamenilor atunci când aceştia visează şi a fura informaţii preţioase , care altfel nu ar fi destăinuite.
Ellen Page din Juno este noul arhitect al echipei care ajută la crearea lumilor fantastice în care se desfăşoară visele, Marion Cotillard(A good year, La vie en rose, Nine) este Mal soţia decedată a lui Cobb, care se reîntoarce în lumile fantastice pe care le creează.
Tema centrală a filmului este lumea ca un vis şi visul care stă în spatele oricărei lumi create de mintea umană, mister, enigme, gravitaţie şi multe labirinturi.
Filmul a fost regizat de Christopher Nolan(The Dark Knight, The Prestige), iar în SUA şi worldwide a depăşit cam toate aşteptările iniţiale, surclasând destul de repede Salt.
Sper să primească cât mai multe nominalizări la Oscarurile de anul următor, poate chiar unul pentru Di Caprio -cel mai bun actor.

Comments

Popular Posts