Passion for sports



S-a terminat şi French Open-ul de anul acesta, o ediţie cu multe surprize care pe parcursul a 2 săptămâni ne-a oferit nouă, iubitorilor de tenis un spectacol încântător.
Dacă ar fi să aleg între toate cele 4 mari turnee importante de tenis, cu siguranţă că pe acesta l-aş alege ca fiind preferatul meu.
E aproape de Paris, la sfârşitul lui mai , e mereu bine organizat şi e pe zgură, sunt destule motive...
Anul acesta spre deosebire de alţi ani am lăsat alte activităţi deoparte şi m-am bucurat de un tenis de calitate încă din prima zi.
Atunci s-a disputat meciul între Coria şi Robredo, din păcate Coria a fost învins dar e binevenită reîntoarcerea sa după mai bine de 2 ani.
Apoi o surpriză plăcută a fost Dinara Safina, care a început să dea dovadă de constanţă în joc, un joc puternic, construit, mult îmbunătăţit faţă de anii anteriori. Din păcate nu a reuşit să şi câştige titlul, dar a ajuns până în finală învingând jucătoare ca Sharapova , Dementieva.
Oricum finala a meritat, la fel ca şi celelalte meciuri jucate, m-a determinat s-o urmăresc iar ăsta e mare lucru( de obicei urmăresc doar meciurile băieţilor!).
În ceea ce-i priveşte pe băieţi dorinţa mi s-a împlinit şi Rafa a câştigat turneul pentru a 4-a oară, dând dovadă de un joc complex, aproape perfect ,( 6-1,6-3,6-0) cu Federer.
Se mai opresc şi ceasurile elveţiene din a merge perfect, iar în finala de aproape 2 ore am putut vedea un tenis perfect şi de o mare calitate.
Aşa că ediţia din acest an a fost de departe cea mai interesantă şi antrenantă, iar finala la junioare s-a disputat între 2 românce , titlul ajungând după atâţia ani şi la noi.
Reţeta pentru a câştiga e oarecum simplă: muncă susţinută, atenţie la detalii, talent şi multă pasiune pentru sport.
Cam acesta cred eu că ar fi ansamblul care aduce rezultate de top, iar fără un element , desigur situaţia se schimbă.
Pasiunea pentru sport în ceea ce mă priveşte se păstrează , fie că e vorba de tenis, patinaj, automobilism....

Comments

Popular Posts