Sir de iluzii

In ultimele luni m-am intrebat de multe ori de ce cu cat imi doresc mai mult un lucru cu atat pare ca se indeparteaza de mine...
Au fost multe momente de analiza si introspectie in care am fost dura cu mine,chiar daca nu era cazul.
In acelasi timp am reusit sa descoper ceea ce altii vedeau iar eu poate uitasem.
Si mi-a placut ce am gasit prin ochii lor...
Cei maturi vor reusi sa vada calitatile,vor fi toleranti si vor motiva..altii din contra dintr-un prea mare orgoliu vor rani...
Oricine are nevoie de o incurajare si de motivare si nu e deloc greu...E suficient sa-ti doresti sa i le oferi...
Imi e greu sa inteleg de ce in ciuda tuturor eforturilor am senzatia ca bat pasul pe loc...Inca exista undeva iluzia ca se poate,ca va fi bine iar.
Au fost momente in care am plans si m-am revoltat pentru ca stiu ce pot face.Poate imi doresc prea mult,iar echilibrul pe care il caut e departe...
Dar stiu ca "provocarea" merita,ca va fi greu,uneori gri,dar vreau sa incerc!
Inca doare cand se mai destrama cate-un fir din iluzia asta...
Doar ca nu stiu sa pierd,refuz sa mai pierd inca o data ceva ce iubesc...


Comments

Popular Posts