We are your friends


 Zac Efron este febleţea mea de multă vreme , iar cel mai nou film al său în cinema We are Your Friends chiar mi-a plăcut.
Anterior îmi mai plăcuseră The Lucky One şi That Awkward moment, nu mă aşteptam ca acesta să-mi placă atât de mult.
Poate are legătură şi cu muzica şi caracterul său mai nonconformist...
Cole(Zac Efron) este un tânăr de vreo 20 de ani din SUA care doreşte să se îmbogăţească repede, să mixeze şi să devină cunoscut. Împreună cu cei 3 prieteni ai săi încearcă să pătrundă în diverse locaţii unde să poată mixa ca DJ.
Îl cunoaşte pe Reed, un DJ celebru, care îl va ajuta treptat să descopere ceea ce-i oferă unicitate.
Doar că Cole se îndrăgosteşte de prietena lui Reed, iar apoi se petrec diverse evenimente care-i vor zdruncina un pic echilibrul.
După moartea unuia din prietenii săi, Cole reîncepe să compună piese alături de Reed, se va reîntoarce pe scenă pentru a face ceea ce-l făcea să vibreze.
Filmul prezintă o societate dură, în care fiecare îşi croieşte drumul cum poate, iar lucrurile simple îl readuc pe om mai aproape de ceea ce trebuie să fie.
Mi-a plăcut mesajul, ironia societăţii actuale, iar Zac a fost carismatic, o plăcere să-l priveşti. Enjoy!
 


Comments

Popular Posts