Teatru- Nebun din dragoste



Cu o seară înainte de cursa alergare de la Semi-maratonul din București, am ales să merg la piesa de teatru - Nebun din Dragoste , la TNB, de care-mi era dor de ceva vreme. 
Începând de la titlul, continuând cu distribuţia(Gavril Pătru, Diana Cavallioti, Mihai Călin) era o piesă de teatru care promitea.
Sam Shepard, dramaturg contemporan, revoltat şi nonconformist, propune  povestea de dragoste bazată pe suferinţă dintre May(Diana Cavallioti) şi Eddie(Gavril Pătru).
Este posibil ca piesă să aibă uneori un limbaj dur, destul de liber, acest lucru nu m-a deranjat, la fel cum nu mă deranjează nici stilul acid şi sarcastic al lui Beigbeder.
Timp de 1 oră şi 30 minute asistăm la povestea furtunoasă de dragoste dintre May, femeia fragilă , sensibilă, care se reîntoarce de mai multe ori la Eddie, bărbatul cuceritor, puternic, dar şi sensibil.
Piesa este dinamică, sunetele sunt puternice, cele două personaje se aprind repede şi ard.
Încă de la început, retras, într-un balansoar, stă Bătrânul ( Mihai Călin), uneori intervine în conversaţia celor doi, însă mereu poveştile lor sunt diferite. Faptele încep să prindă contur, la fel şi poveştile care îi aproprie şi îi despart pe cei doi.
Dacă în final vor rămâne împreună, dacă Eddie va pleca iar, dacă May va mai avea încredere, fiecare va avea propria sa versiune despre dragoste.
O piesă dramatică, care mi-a plăcut mult, transmite la fel de mult şi datorită căreia l-am descoperit pe actorul Gavril Pătru-minunat.




Comments

Popular Posts