My RUNNING Notes: Bucharest International Half Marathon 2014


"Even when you have gone as far as you can, and everything hurts, and you are staring at the specter of self-doubt, you can find a bit more strength deep inside you, if you look closely enough."(Hal Higdon)

Astazi , 18 mai, a treia editie de Bucharest International Half Marathon si a doua la care am participat .
Dupa cursa de 3.8 km de anul trecut, target-ul era pentru o cursa de 10.5 km in acest an, insa evenimentele nefericite si neprevazute din ultima vreme m-au tinut mult timp departe de antrenamente si de alergare. Insa pentru ca-mi doream prea mult sa alerg iarasi aici, am ales in urma cu 4 saptamani cursa populara si cu doar 4 antrenamente care insumeaza 20.1 km am reusit un nou PB pe aceasta distanta(3.9km): 21:51, astept insa si timpul real care va aparea abia marti ...
Anul acesta au concurat aproximativ 1000 de persoane la aceasta cursa, aglomeratie mare la start, am alergat ceva timp langa Andrei Aradits si fiul sau, nu a fost o dimineata la fel de calduroasa ca anul trecut, iar acesta a fost un avantaj.Sa rezumam putin plusurile si minusurile acestei curse:
Plusuri : 
  • Organizare buna, la fel ca anul trecut;
  • Conditiile meteo bune;
  • Am alergat toata cursa, fara vreo oprire ;)
  • Un nou PB pe aceasta distanta si un timp sub 20 min pe 3 km;
  • Atmosfera placuta, multi alergatori ;
  • Conditie fizica imbunatatita, nu am resimtit crampe musculare sau oboseala;
Minusuri:
  • Am resimtit pe parcurs nevoia de hidratare;
  • Data viitoare mai multa atentie la respiratie si schimbarile de ritm;
A fost o cursa pe care nu credeam ca o voi alerga in acest an, ma bucur ca am reusit cu o pauza de aproape 6 luni si antrenamente atat de putine. A fost prima cursa in care nu m-am gandit la nimic in timpul alergarii, doar la alergare si a fost perfect! 

Am ajuns si la partea cu multumiri, ca de fiecare data: Multumesc, Mada!( pentru ca ai insistat sa particip si pt acel "Stiu ca poti!", mai ales atunci cand nu stiu), Multumesc, Maria, Capshu, Alexandra! pentru sustinere!:)

Urmatoarea cursa va fi probabil in septembrie- 7 km, voi incerca sa mai variez putin antrenamentele , sa includ mai multe alergari pe asfalt plus cross training....

Because it makes me happy!






Comments

Popular Posts