Divergent (2014)

De la  Inception nu cred că am mai văzut vreun film care să mi se pară la fel de captivant precum Divergent, pe care l-am văzut luni in cinema.
Alegerea a fost arbitrară, auzisem că este un film bun, dar nu prea mă aşteptam să-mi placă, iar surpriza a fost că nu m-am plictisit deloc pe parcursul celor 140 de minute.
Cartea Veronicăi Roth care stă la baza acestui film nu am citit-o încă, dar sunt curioasă să văd diferenţele, mai ales că sunt anunţate încă 2 continuări în 2015 şi 2016.
Povestea are şi o parte SF: o lume viitoare în care cei rămaşi sunt împărţiţi în 5 facţiuni, care reprezintă anumite valori: curaj, prietenie, bunătate, erudiţie,etc.
Tris(Shailene Woodley) trebuie să dea testul care o va repartiza unei facţiuni, însă rezultatul testului său este neconclundent, situaţie rară, ea reprezentând o divergenţă.
Alegerea ei va fi facţiunea celor curajoşi, loc unde-i vor fi testate pe rând limitele şi va trebui să-şi depăşească temerile, tot aici ajunge să-l cunoască şi pe Four(Theo James), care se va dovedi a fi tot un divergent.
În final Tris şi Four vor trebui să lupte împotriva sistemului care doreşte să-i elimine, pierzând pe parcurs persoane importante , dar câştigând şi o relaţie solidă.
Chimia dintre cei doi actori este interesantă, se observă şi pe ecrane, iar Theo James este un actor interesant, care merită urmărit şi pe viitor.
Aştept să văd şi cele 2 continuări...Enjoy!




Comments

Popular Posts