7 Intrebari & Raspunsuri


De multă vreme n-am mai răspuns la o leapşă, iar pe aceasta am preluat-o de la Bia şi mi-a plăcut mult:).

1.Dacă ai putea să intrii şi să trăieşti într-o carte care ar fi aceasta(dar film/cântec?)

Dacă e vorba de o carte probabil ar fi vorba de IQ84-Haruki Murakami,pentru că în literatura lui Murakami nimic nu este previzibil , totul este o stranie îmbinare de real şi fantastic, de mister şi lucruri simple.
Dacă este un film, atunci sigur este vorba despre Ensemble c'est tout, după romanul cu acelaşi nume al Annei Gavalda, un film foarte interesant şi comic despre lucrurile care chiar contează în viaţă.
Dacă ar fi un cântec, probabil ar fi Insight-Depeche Mode sau Caravane-Raphael, clar o piesă rock!:)

2.Dacă ar fi să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

În cazul unei nume de fată probabil că nu aş schimba nimic, poate doar cantitativ pe alocuri, m-aş mulţumi cu un singur nume....
Dacă aş fi fost băiat mi-ar fi plăcut să mă numesc David sau Raphael. 

3.În ce ţară ai dori să trăieşti pentru un an şi de ce?


Cu siguranţă mi-ar plăcea să locuiesc în Asia, în China sau Coreea de Sud, însă nici Franţa nu mi-ar fi indiferentă.
Asia pentru că este un loc fascinant care-mi place mult, îmi place limba, îmi plac oamenii, mâncarea, tradiţia .

4.Cel mai neobişnuit vis a fost.....

Nu cred că a fost încă cel mai neobişnuit, dar îmi amintesc de unul în care aveam 3 băieţi şi ne distram de minune....

5.Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.

Mi-ar plăcea să fiu un delfin, să colind mările, să văd insule, să mă bucur de libertatea adevărată.

6.Dacă ai putea trăi pentru o perioadă în pielea altcuiva cine ar fi aceasta?

Mi-ar plăcea să fiu Coco Chanel, pentru că a fost o femeie impresionantă, cu multă atitudine, creativitate şi curaj.

7.Dacă te-ai trezi singur pe lume , care ar fi primele gânduri?

Asta ar fi o situaţie destul de tristă, însă aş crede probabil că nu este posibil şi aş pleca în căutarea altor oameni.












Comments

Bia said…
Coco Chanel.... Nice, frumoase raspunsuri, ma bucur ca ai luat-o :*

Popular Posts