Film:My Top 10 2011

10.I don't know how she does it

O comedie uşoară după un roman chick-lit,care mi s-a părut mai reuşit decât filmul. Oricum rămâne o alegere bună pentru un film de week-end, iar Sarah Jessica Parker este la fel cum ne-a obişnuit in Sex and the City.


9.Something Borrowed

O comedie perfectă pentru o zi de vară, care o are printre protagoniste pe Kate Hudson, o poveste care implică 2 fete şi un băiat, dar care totuşi nu este plictisitoare.


8.The Tourist

Mă aşteptam ca acest film să fie în top 5 în momentul în care am fost la cinema să-l văd, însă povestea e simplă, ţinutele Angelinei sunt foarte frumoase, iar Johnny Depp are un rol plin de umor şi mai puţin de pasiune.


7.Burlesque

Îmi plac musical-urile pentru că au costume frumoase, poveşti interesante, muzică şi dans, sunt un gen special şi costisitor.

Dacă anul trecut aveam în top 10 filmul Nine, acum vă sugerez Burlesque care are în rolurile principale pe Christina Aguilera şi Cher, mi-a plăcut!


7.The Three Musketeers

Un nou film de aventuri, care şi-a câştigat locul în acest top prin decoruri frumoase, costume reuşite, o poveste diferită şi adaptată a muschetarilor, actori frumoşi şi talentaţi. Aştept continuarea!

6.Piratii din Caraibe 4

Un nou film cu Johnny Depp văzut în acest an, un film de aventură frumos, care aduce la cinema copii şi părinţi şi care a avut încasări destul de mari. Iar piratul Jack Sparrow, deja e celebru!



5.The Adjustment Bureau


Acest film mi-a plăcut mult, povestea fantastică despre destin , mult dinamism, doi actori frumoşi şi talentaţi:Matt Damon şi Emily Blunt. Îl recomand pentru poveste!


5.The Rum Diary

Acest film m-a încântat mult: povestea are un iz de vacanţă, cadrul filmării este foarte estival, Johnny Depp creează un personaj inteligent, care duce o viaţă lejeră şi intră în nenumărate situaţii comice.

Dacă vreţi un film frumos, care reaminteşte de vară şi care sigur vă va binedispune şi vă va face să râdeţi , aceasta este alegerea!


4.Cars 2

Era timpul pentru un film de animaţie, iar Cars 2 şi-a câştigat locul în acest top printr-o poveste alertă şi creeare foarte realistă a diferitelor oraşe:Paris,Tokyo, Londra, Italia. Şi prezenţa unei maşini de F1 a contat!


4.Water for Elephants

O dramă care are ca sursă de inspiraţia cartea cu acelaşi nume, o poveste fascinantă despre lumea circului, cu personaje interesante şi bine individulizate. Mi-a plăcut mult.


3.Midnight in Paris

O comedie frumoasă, cu peisaje superbe din Paris, o poveste care îmbină realul cu fantasticul, iar Owen Wilson este chiar convingător în acest rol.

Ţinutele din Parisul anilor 1920 sunt încântătoare, la fel este şi prezenţa lui Marion Cotillard, un film foarte frumos din toate punctele de vedere!



3.Les Chansons d'amour


Era timpul pentru un film franţuzesc topul anului 2011, un film care mi-a plăcut pentru poveste, pentru că este musical, pentru că muzica sună bine şi pentru că actorii sunt foarte talentaţi.



2. Sherlock Holmes 2

Seria Sherlock Holmes îmi place mult, povestea e interesantă, Sherlock şi Watson sunt adorabili, situaţiile comice nu lipsesc, iar Robert Downey Jr. îşi demonstrează talentul şi charmul prin intermediul acestui personaj. Un film smart!

1. One Day

Iar locul 1, este o dramă care îmbină o poveste frumoasă şi tragică, personaje interesante cu personalităţi puternice, situaţii de viaţă diverse.

Pentru că vizionarea acestui film creează o stare aparte şi intensă are locul 1 în acest an.


P.S.: Desigur toate filmele pe care le-am văzut au fost diferite şi speciale, multe nu apar în acest top, foarte subiectiv, se pare că 2011 pentru mine a fost anul filmelor de aventură.(anul trecut a fost anul comediilor).
De asemenea actorul anului 2011 a fost Johnny Depp, dar să vedem ce ne rezervă anul 2012 ....
























Comments

Anonymous said…
Eu imi tot adaug pe lista filme, si am ajuns sa posed o lista uriasa... Cand o sa le vad pe toate nu stiu?!

Popular Posts