Raphael - Le Petit Train & leapsa cu verbe



Leapşa aceasta am primit-o de la Margeluta, am văzut-o cu ceva timp în urmă pe alte bloguri şi mi s-a părut destul de interesantă, deci să începem...
1.Sunt...într-o continuă schimbare/devenire
2.Aş vrea....am o listă întreagă
3.Păstrez....lucrurile care-mi sunt dragi şi sunt importante
4.Mi-aş fi dorit....să nu anuleze concertul Depeche acum 2 ani...
5.Nu-mi place....să mi se limiteze libertatea/conformismul
6.Mă tem....de singurătate, insecte
7.Aud....aproape tot ce mi se spune, mai puţin sfaturile pe care nu le cer şi criticile pe care nu le consider constructive
8.Îmi pare rău...câteodată
9.Îmi place...să scriu în chineză,să văd filme franţuzeşti, să-l ascult pe Raphael, să mai învăţ o limbă străină,etc...
10.Nu sunt...predictibilă, adesea
11.Dansez...când am dispoziţia necesară
12.Cânt...piesele lui Raphael, DM, Kylie, U2, etc.
13.Niciodată...nu spun niciodată
14.Rar...fac promisiuni
15.Plâng...când se umple paharul:)
16.Sunt confuză...când uit ce-mi doresc,dar cineva îmi va reaminti....
17.Am nevoie...de echilibru, o cană de ceai verde, un prieten,un film bun, o carte de Murakami& more...
18.Ar fi trebuit...să nu am regrete, poate!
19.Aş putea...să locuiesc în China:)

P.S.: Sunteţi liberi să răspundeţi la leapşă dacă v-a plăcut, chiar sunt curioasă la ce răspunsuri v-aţi gândit. Şi în plus un video al lui Raphael, pentru că timpul se grăbeşte....

Comments

Anonymous said…
Ma fascineaza pasiunea ta pentru Asia. Nu stiam ca poti sa scrii in chineza. Super!
ANA MARIN said…
@Margeluta: Am inceput sa invat lb.chineza la 12 ani si inca nu m-am oprit...:)

Popular Posts