It's time to say good-bye..











1. Queen Seon-Deok(2009)-o superba povestea coreeana , povestita in 62 de episoade, un film care a gasit reteta succesului : actori talentati(Lee Yo-Won- Deok-man, Uhm Tae Woong-Yushin, Kim Nam-gil- Bidam, Ko Hyeon-jeong-Mishil), o legenda a primei regine a regatului Shilla, decor&costume desosebite...

Am numai cuvinte de lauda pentru acest film, care este cel mai reusit din cele pe care deja le-am vazut : The jewel in the palace, Yi San, Da-mo:)

Singurul regret este ca povestea se termina foarte trist pentru personajul meu preferat(Bidam:(), dar va las sa vedeti singuri finalul....




2. Private Practice(season 3)&Grey's Anatomy(season 6)




Dupa mai bine de 20 de episoade si cam 6 luni cu ceva vacante si pauze, sapt trecuta am vazut finalul a 2 seriale pe care le urmaresc de la primul sezon.

Sezonul 3 din Private Practice a fost foarte interesant si palpitant, cu multe schimbari: inca din primul episod moare sotia lui Dell, Violet trece printr-o trauma severa si abia spre sfarsit se regaseste, in acest timp Pete va avea grija de fiul lor. Fiica lui Naomi si a lui Sam le va face o surpriza nu foarte placuta( urmeaza sa aiba un copil al 15 ani si se casatoreste ...), iar Adisson penduleaza intre o relatie cu Sam si una cu Pete, alaturi de care sfarseste la finalul sezonului.

Sezonul 6 din Grey's Anatomy nu mai este insa la fel de spectaculos, poate si pentru ca George moare in primul episod, Izy se desparte de Alex si se retrage pe parcurs, Christina ramane alaturi de Hunt.

Singura schimbare este despartirea dintre Harap-Alb si sora lui Meredith, Derek este in continuare cu Meredith, mai linistiti, insa imi placeau mai mult in sezoanele 2 si 3.

Oricum, daca nu le-ati vazut inca , nu le ratati...:)

P.S.: Din fericire Grey's anatomy si Private Practice nu au ajuns inca la finalul sezonului, asa ca pe moment doar povestea lui Deokman s-a terminat.....

Cred ca ma voi intoarce curand sa urmaresc sezonul 5 din House, who knows?




Comments

Anonymous said…
Off, mi se termina serialul tocmai cand incepuse sa-mi placa si mie! Ma refer la povestea lui Deokman. In cea ce priveste pe House, eu il ador si mai am doar doua episoade si termin seria 6(ce s-a dat din ea)!:))
Margeluta said…
Vreau sa ma apuc de "Grey's Anatomy" , sa-l vad cap-coada... am vazut cateva episoade, asa, pe sarite...de "Private Practice" chiar nu stiam..am sa-l caut si eu, ca m-ai facut curioasa ;)
ANA MARIN said…
Personajul de legatura intre "Private Practice" si "Grey's anatomy" este Adisson(fosta sotie a lui Derek), iar mie Adisson (respt Kate Walsh) imi place foarte mult:)

Popular Posts