Iluzionistul sau Houdini?



Asta e cu siguranţă o întrebare dificilă, nu-i aşa?

Dacă mă întrebaţi în urmă cu ceva vreme acest lucru, probabil că aş fi răspuns Houdini , dar acum....

Oricum, am văzut în week-end filmul Death Defying Acts, care îl avea în centru pe Houdini şi câteva întâmplări înainte de a muri, mai mult dramă decât magie sau comedie:(

Mă aşteptam la mai multă magie şi acţiune de la un film cu marele magician Houdini, de fapt e mai interesant personajul feminin interpretat de Catherin Zeta-Jones. Perioada e destul de bine descrisă prin decor, însă cel care l-a interpretat pe Houdini nu m-a convins deloc....

Aşa că întorcându-ne la întrebare, răspunsul meu e The Illusionist, pentru că a creat un personaj mai convingător, povestea e mai atrăgătoare şi palpitantă, iar actorii sunt de primă clasă. Ar mai fi de menţionat că am văzut acest film de 3 ori,dar sigur nu se pune.....

Eu ar trebui sa fiu sapt. asta un fel de iluzionist, sa vedem daca-mi iese:)....

Comments

Popular Posts