Wimbledon 2008- Review


Am promis un review Wimbledon 2008 şi o să mă ţin de cuvânt. Nici nu ştiu de unde să încep atât de spectaculoase au fost aceste 2 săptămâni , la fel de spectaculos s-au încheiat...
Yes he did it! Well done champ!:)
Surprize au fost multe şi plăcute, de la o jucătoare chineză care ajunge în semifinală( Zheng Jie), la un Marat Safin care revine în mare forţă şi-l elimină pe Djokovic şi până la o finală absolut încântătoare Nadal -Federer.
Titlul la fete i-a revenit lui Venus Williams, după o finală jucată cu sora sa Serena, oricum foarte în formă ambele jucătoare la această ediţie.
După cum am spus mai sus surpriza , cel puţin eu aşa am perceput-o, a venit de la jucătoare din China, care a eliminat-o pe numărul 1 mondial , Anna Ivanovic şi s-a descurcat incredibil pe parcursul celor 2 săptămâni. Se simte briza jocurilor olimpice ce urmează în august...
Revenind la băieţi, unul din meciurile care mi-au plăcut a fost Nadal- Gulbis, un meci destul de greu, cu un Gulbis care a dat totul pe teren, foarte incitant, păcat doar că s-au întâlnit în turul doi şi nu mult mai târziu...
Apoi Safin, care a spulberat după mulţi ani totul până în semifinală, când a părut oarecum intimidat de Federer şi nu a mai reuşit să se impună :(
Şi revenind la marea finală, un rezultat aşteptat deja de 3 ani de Rafa, o finală mai mult decât incitantă,imprevizibilă, oprită de 2 ori de ploaie( aceeaşi care i-a încurcat şi pe piloţii din F1), 6-4 6-4 7-6 7-6 9-7 pentru Nadal după 4 ore şi jumătate de joc...
Cea mai spectaculoasă finală pe care am urmărit-o, cel mai bun joc al lui Nadal pe iarbă dintotdeauna, o stăpânire de sine incredibilă, o precizie deosibită şi lacrimi de fericire la final, cam aşa a fost finala de ieri, încheiată undeva în jurul orei 23.30( ora României).
Cuvintele sunt oricum prea inexpresive şi insuficiente pentru a descrie un asemenea eveniment , iar cei ce l-au urmărit ştiu despre ce vorbesc.
Mai e doar puţin până când Rafa va reuşi să devină nr.1 mondial:)
Speranţele lui Federer la un nou record de 6 victorii la Wimbledon nu s-au împlinit la fel cu s-a întâmplat şi cu mult râvnitul trofeu de la French Open.
Mi-a plăcut finala nu numai pentru că a câştigat Nadal, ci pentru că am văzut un tenis de cea mai bună calitate, emoţii exprimate sincer de ambii jucători, mai ales de "copilul teribil ai tenisului"...
Ps: read Rafa Nadal Blog, is great....
Well done , champ!

Comments

Popular Posts