Mai , altfel


Mai Events: French Open , Monaco Grand Prix....
French Open-ul de anul acesta se anunţă a fi cel puţin interesant, având în vedere că din primele zile au ieşit din concurs nume importante ca: Safin, Coria, Moya,etc. Din fericire am urmărit meciul lui Coria cu Robredo şi a fost destul de interesant după 2 ani de absenţă a jucătorului argentinian. Mă bucur însă că a revenit, alături de Safin e printre preferaţii mei.
Îmi doresc să câştige încă o dată Rafa Nadal, aşa că Vamos Rafa!
Monaco Grand Prix a fost palpitant, pe ploaie, cu multe surprize, cu Massa în pole-position, un week-end plin de glamour, cum îi plăcea atât de mult prezentatorului să tot spună...
Mai Books: Vrăjitoarea din Portobello şi Maestrul şi Margarita
Vrăjitoarea din Portobello e o lectură interesantă, destul de antrenantă, plină de simboluri, mai bună decât Zahir, inspirată de tradiţiile ţiganilor din România, oricum are multe lucruri care merită atenţia.
Maestrul şi Margarita e ciudată, deosebită şi încă nu am terminat-o de citit....
Mai Movies: 27 Dresses si Hors de Prix(good one!)
Mai People: Dave Gahan,fără alte comentarii....
Mai Music: Dave Gahan : Endless
Raphael : Libre-service
Mai words: Надежда, вера и любови

Comments

Popular Posts